Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru (prawo odstąpienia od umowy)

  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
  2. W przypadku zwrotu, Klient pokrywa jedynie koszty odesłania produktów do siedziby firmy.
  3. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Zwrot kosztów przesyłki do sklepu nie jest możliwy.
  4. Zwracane produkty powinny być nieużywane, nieuszkodzone i kompletne. Prosimy, aby wraz ze zwracanym produktem dostarczyć oryginał dowodu zakupu (paragon lub fakturę) oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz można pobrać ze strony sklepu).
  5. Zwrotu należy dokonać na adres:

VegeZone
Parslley Aleksandra Dziegieć
Jedlno Pierwsze 135
97-561 Ładzice, Polska

  1. Zwrot płatności zostanie dokonany w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas zwracanego towaru.

Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia wady produktu Klient ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamację można zgłosić w następujący sposób:
  • Mailowo na adres: aleksandra@vegezone.pl
  • Korespondencyjnie na adres:
    VegeZone
    Parslley Aleksandra Dziegieć
    Jedlno Pierwsze 135
    97-561 Ładzice, Polska
  • Telefonicznie pod numerem: +48 882 054 819
  1. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:
  • Imię i nazwisko zamawiającego,
  • Numer zamówienia lub numer faktury,
  • Szczegółowy opis wady produktu oraz okoliczności jej ujawnienia,
  • Wskazanie żądania zgodnie z Art. 560 Kodeksu Cywilnego, tj. wymiany produktu, naprawy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
  1. VegeZone rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego poinformujemy drogą mailową lub telefoniczną.
  2. Koszt wysyłki reklamowanego towaru do VegeZone pokrywa Klient.